vilmalovehorses

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Vilma Pettersson - 3 april 2013 19:54

Mamma och jag åkte bara till granngården och jag köpte två grejer, jag köpte en burk med svarta snoddar som man har i hästen pannlugg, man eller svans, och så köpte jag ett par svarta ridstrumpor.



 




 

Av Vilma Pettersson - 3 april 2013 19:05

Idag så cyklade jag, Freia och Roxanna till Åkerby. Först så var vi inne i stallet en stund och sen så gick vi ut till en låtsashäst, sen så gick vi till hö och halm balarna och klättrade. Efter ett tag så tröttnade jag och då gick jag till stallet och borstade Caramia. Och sen så gick vi alla tre upp till cafeterian och köpte lite saker, och sen så tittade vi när några red en stund. Och sen så gick Freia och Roxanna tillbaks till hö och halm balarna så jag cyklade hem ensam.. För jag tyckte det var tråkigt att vara själv och att klättra på balarna.


Vet ni vad det jobbiga är? Att Roxanna brukar säga "men lämna mig ensam då" eller "då får väl jag vara själv då" så fort Freia och jag gör något annat. Men när dom knappt brydde sig om mig så gjorde det absolut ingenting, jag har inget imot att man lämnar nån för att man vill göra något annat. MEN att man absolut inte kan vara själv men absolut kan lämna andra är fel. Då skapar man "egna regler". Det där var nog första gången det var ganska tråkigt att vara på Åkerby. Men jag tror säkert att Freia och Roxanna hade kul oh det är ju viktigast.




 

Av Vilma Pettersson - 3 april 2013 15:57

-när folk utnyttjar mig


-helvetet


-min mage


-mina öron


-leverpastej


-programmet Phineas och Ferb


-människor som är elaka


-småkryp


-när man går i en djuraffär eller på hööks och så har man kanske bara 50 kronor


Listan skulle bli LÅNG men lat som jag är.



Av Vilma Pettersson - 3 april 2013 11:39

Dagen outfit:

 


Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Inget

Dagens humör: Glad och trött

Dagens hiss: Vet inte

Dagens diss: Jag har lite ont i halsen och snorig som tusan


Dagens mobilskal:

 

Av Vilma Pettersson - 3 april 2013 10:02

Förlåt för att jag inte la upp videon igår men när videon hade kommit till ungefär 30% så var jag skit trött så jag gick och la mig istället.. Men här har ni iallafall videon och den är lite halvskum men jaja.




Av Vilma Pettersson - 3 april 2013 09:38

Idag så ska jag..


- åka till Granngården och Arken zoo och kanske någon annan butik.


- Kanske göra en haulvideo (det beror på hur mycket grejer jag köper).


- Blogga, of course.


Det var nog allt.




 

Miss you so much that my heart breaks     

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :)

Den här bloggen handlar framförallt om mitt stora intresse, hästar. Och mycket mer. Jag rider på ridskola 1 gång i veckan. Och så rider jag på ett arabsto som heter Manessa. Och henne kommer ni nog få läsa mycket om

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Dålig
 Okej
 Sämsta bloggen nånsin!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vilma


Ovido - Quiz & Flashcards