vilmalovehorses

Alla inlägg under april 2013

Av Vilma Pettersson - 30 april 2013 18:46

har världens största bloggtorka just nu. Så SNÄLLA skriv vad jag ska blogga om, det kan tillochmed vara åsiktsinlägg om det så krävs!



   

Av Vilma Pettersson - 30 april 2013 18:42

-Åka till Teddy och gå en lugn promenad med honom (allmänt lunka).


-Åka till Thessan och öva mest på skritt och trav och mest komma igång, får se om det blir lite galopp.


-Blogga



   

Av Vilma Pettersson - 29 april 2013 20:00

Det är nog samma sak som med Teddy att jag umgåtts så mycket med henne. Och hållt på med henne. Sötnooooseeeeeeeeee!  





                       

Av Vilma Pettersson - 29 april 2013 19:52

Man har ju umgåtts mycket med lilla Teddy, och han är såååååå charmig och söt!   Det går inte at stå emot honom. Men det är nog föratt man har vart så mycket med honom.



                   

Av Vilma Pettersson - 29 april 2013 19:47

idag så har jag vart med Freia och Roxanna. Vi har hoppat studsmatta och lekt häst och lite mer men orkar inte skriva... Och världens snällaste Freia fyller 12 år idag! Jag gav henne en stor hästtavla. Hoppas hon blev nöjd :)




Och snart så ska jag ta mig ett läskigt bad, jag ska övervinna min rädsla!



 

Av Vilma Pettersson - 28 april 2013 21:00

Jag hyrde ju henne 10 dagar på jullovet och då lärde man känna henne så mycket och då blev hon ju såklart min favvohäst   Så kanske 3 dagen eller 4 dagen på jullovet så blev hon min favorithäst, jag tror det iallafall. Hon är jätte snäll och lugn.




                 





Av Vilma Pettersson - 28 april 2013 20:53

Jag hade ju honom på ridlägret på Säva Ridcenter sommaren 2012. Jag träffar honom inte speciellt mycket men jag älskar honom jätte mycket   Han är jätte pigg och snäll. Har massa minnen med honom från det ridlägret och Freia och jag ska vara med på ett till säva-ridläger i sommar och då önskade jag honom :)


Han sa det också bara klick på när jag red honom första passet på ridlägret.




                         

Av Vilma Pettersson - 28 april 2013 20:46

När jag såg henne så tyckte jag att hon var jätte fin och sen fick jag rida henne och det sa bara KLICK så fort jag satte mig upp på henne typ. Jag har ridit henne bara 3 gånger men älskar henne ändå. När jag red henne så behövde man bara trycka till med skänklarna JÄTTE löst så började hon trava/galoppera. 



                       

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :)

Den här bloggen handlar framförallt om mitt stora intresse, hästar. Och mycket mer. Jag rider på ridskola 1 gång i veckan. Och så rider jag på ett arabsto som heter Manessa. Och henne kommer ni nog få läsa mycket om

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Dålig
 Okej
 Sämsta bloggen nånsin!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vilma


Ovido - Quiz & Flashcards