vilmalovehorses

Alla inlägg under mars 2013

:D

Av Vilma Pettersson - 31 mars 2013 20:40

Imorrn så ska jag följa med Freia till Teddy och Freias kusin Emma ska också följa med och hon ska rida på Teddy :)


Av Vilma Pettersson - 31 mars 2013 20:37

Idag så har jag gått med Doris och Dagmar i koppel (två av mina kaniner). Och så har jag gått på bio med min pappa och min lillasyster den hette "Sune i Grekland" och den var riktigt bra. Och så har jag färgat mina kaninhoppningshinder. Och nu ska jag titta på en film som heter "oväntad vänskap" ska tydligen vara väldigt rolig :)

Av Vilma Pettersson - 30 mars 2013 21:49

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men ni får gärna ge mig tips om vad jag ska skriva!



 

Fina Freia :)

Av Vilma Pettersson - 30 mars 2013 21:44

Idag så följde jag med freia och Freias pappa Johan till Johans kompis. Dom hade två katter, MASSA får och lammungar, kor, en kanin, tre hästar, höns och två hundar. Vi hälsade på alla djur och álla var jätte snälla och söta   Och sen så var jag hemma hos Freia ett tag och tittade lite på The walking dead.





 

En katt som Freia och jag gosade med som heter Vete



 



 

Av Vilma Pettersson - 29 mars 2013 19:27

Idag så har jag somsagt bakat, och gått ut med Doris i koppel, och så är jag hemma hos mormor och vi har nyss ätit. Och snart så ska vi äta jordgubbar och sånt. Och ikväll är det Let´s dance. 




 

Av Vilma Pettersson - 29 mars 2013 16:54

Idag så bakade jag och mamma en sorts cupcakes som kallas fågelbo. Och ja det ska självklart föreställa fågelbon med ägg i, men det är väl ganska uppenbart!?



 




 




 

Av Vilma Pettersson - 28 mars 2013 19:00

Freia och jag gick i samma förskoleklass och hon red på ridskola. Jag ville umgås med henne mer så därför började jag rida. men första dagen jag red så blev jag helt kär i hästar och jag tyckte att det var jätte kul att rida. Så självklart så fortsatte jag och nu går Freia och jag i samma ridgrupp. Fast Freia har ridit i ungefär ett halvår mer än mig. Så utan freia så hade jag nog inte gått på ridskola eller älskat hästar. Innan jag också började rida så följde jag med Freia några gånger när hon red.




 



 



 

Av Vilma Pettersson - 28 mars 2013 14:40

Idag var det sista dagen i skolan innan påsklovet börjar! Idag fick vi sluta klockan 14.00 istället för 14.45 Och efter lunchen så tittade vi på en urtrist film som heter Offside..




 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :)

Den här bloggen handlar framförallt om mitt stora intresse, hästar. Och mycket mer. Jag rider på ridskola 1 gång i veckan. Och så rider jag på ett arabsto som heter Manessa. Och henne kommer ni nog få läsa mycket om

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Dålig
 Okej
 Sämsta bloggen nånsin!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vilma


Ovido - Quiz & Flashcards