vilmalovehorses

Alla inlägg under februari 2013

Av Vilma Pettersson - 28 februari 2013 21:59

   

Samuel



 





 

Lars




 

Samuel




 

Signe



 





 

Doris




 

Dagmar




 

Samuel




 

Lars




 

Samuel



 





 

Doris






Av Vilma Pettersson - 28 februari 2013 21:19

Idag så frågade Freia och Roxanna om jag ville följa med till Åkerby och det gjorde jag ju såklart   Vi lekte i paddocken och klättrade på halmbalar och mockade och sånt. Det var superkul att vara med dom   Och så gosade jag lite med Caramia och Loulou  



Förlåt om det här inlägget blev ganska dåligt men det är verkligen svårt att sluta tänka på att Freias och Inas tid är över, alltså dom skulle kunna komma LÅNGT tillsammans tror jag!



 

Bono


 




 

Av Vilma Pettersson - 28 februari 2013 20:56

Idag så slutade vi klockan 14.45 Idag så var skolan jätte tråkig och jobbig. Finns inte så mycket mer att säga..



Och idag så sa Freia till mig att Ina har flyttat. Det är verkligen tråkigt, att Freias och Inas tid tillsammans nu är över.  



 

Freia och Ina




Av Vilma Pettersson - 28 februari 2013 07:21

svart/rött


Justin Bieber/One direction


rida med sadel/rida barbacka


popcorn/chips


stallet/skolan


iphone 5/iphone 4


sommar/vinter


blogga/läsa bloggar


brunett/blondin



Av Vilma Pettersson - 28 februari 2013 07:08

  Vad hatar du mest i hela världen?


DJURPLÅGERI! Jag tycker verkligen att det är det värsta som finns, jag fattar inte hur man kan stå och sparka, slå, tända eld m.m på något djur         



 




 






   




Av Vilma Pettersson - 28 februari 2013 06:54

 



Grå kofta: Ginatricot

Byxor: Inter sport

Strumpor: Lindex


Av Vilma Pettersson - 27 februari 2013 22:04

Idag så hade vi sovmorgon till klockan 8.50, därför älskar jag onsdagar!   Och på idrotten idag så hade vi något test, och det var det jobbigaste jag någonsin gjort i mitt liv!!! Och så slutade vi 10 minuter tidigare idag, vi skulle egentligen slutat klockan 14.30 men slutade istället klockan 14.20   Och för ett tag sen så duschade jag..



 

Av Vilma Pettersson - 27 februari 2013 08:33

Dagens outfit:

 


Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Inget

Dagens humör: Glad

Dagens hiss: Vi har sovmorgon!

Dagens diss: Vet inte


Dagens mobilskal:

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :)

Den här bloggen handlar framförallt om mitt stora intresse, hästar. Och mycket mer. Jag rider på ridskola 1 gång i veckan. Och så rider jag på ett arabsto som heter Manessa. Och henne kommer ni nog få läsa mycket om

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Dålig
 Okej
 Sämsta bloggen nånsin!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vilma


Ovido - Quiz & Flashcards